mediav

Ion medic in sat

Ion termină facultatea de medicină şi e repartizat într-un sat. Acolo medicul bătrân îl informează că nu poate sta cu el prima săptămână (cum ar fi trebuit) şi pleacă spunâdu-i să fie atent la ce face.
Se intoarce peste 7 zile şi-l întreabă ce a facut. La care Ion îi spune:
– Prima dată a venit o babă că o durea capul, aşa că i-am dat un calmant. A doua oară a venit un copil julit la genunchi, aşa că am curăţat rana, am dezinfectat-o şi l-am pansat. Vineri când să închid cabinetul a venit Maria, a încuiat uşa , s-a dezbrăcat şi s-a întins pe masă spunându-mi:
– Ioane, nu am văzut bărbat de trei luni!
Medicul cu sufletul la gura îl intreabă pe Ion:
– Şi ce-ai facut?
– I-am pus picături în ochi!



Citeste si : Cat de incapatanata e bordura aia : Nu se da din calea soferitei care vrea sa parcheze : Video funny



Niciun comentariu

Un produs Blogger.