mediav

Esti mereu cu ochii pe el pentru a sti cum e vremea, dar pe ea sigur nu o cunosti! Uite cum arata sotia lui Florin Busuioc!

Chiar daca il vezi zilnic la rubrica "Meteo" de pe PRO TV, Florin Busuioc are o sotie care nu sta nici ea departe de lumina reflectoarelor. Cu toate acestea, Liliana nu este la fel de cunoscuta.

Liliana Busuioc, de profesie actrita, este femeia care sta alaturi de "Busu" si care i-a daruit doua fetite: Natalie, de 10 ani, si Catinca, de 5 ani.

Actorul a povestit ca, desi ii sta alaturi de multi ani, relatia cu sotia sa a fost mereu una complicata.

"Povestea noastra chiar este o poveste complicata. Ne-am cunoscut, ne-am iubit, ne-am despartit, ne-am facut ca ne uitam unul pe altul, ne-am reintalnit, ne-am cunoscut din nou, ne iubim. Punct! Sa nu crezi tu, barbate, ca vei patrunde vreodata tot misterul unei femei! Dar bucura-te atunci cand, din cand in cand, femeia iti da iluzia ca ai priceput ceva din acest mister. Si bucura-te si mai tare atunci cand tu, barbate, fiinta logica si carteziana, iti vei da seama ca a fost o iluzie si ca misterul ramane nepatruns. Mai am o viata intreaga sa dezleg misterul, mai am multi oameni de intalnit si multa fericire de ocupat.", a declarat Florin Busuioc pentru revista "Avantaje".




Niciun comentariu

Un produs Blogger.