mediav

Ţăranul de la Turnul Eiffel: "Pentru toţi duşmanii mei" VIDEO

Un bârlădean candidează la titlul de "Cocalarul” anului pe Internet, după ce a postat pe site-ul Youtube un clip intitulat “Barlad ptr birladeni”, realizat cu telefonul mobil, în care se laudă că a ajuns la Paris, lângă Turnul Eiffel. 
Ca orice vedetă veritabilă, acesta “dedică” privelistea celor rămasi acasă, indiferent că sunt prieteni sau dusmani. "Si-am ajuns si la Turnul Eiffel, pentru toti dusmanii… pentru Ciorăscu mai ales, pentru Dorel… să îti aduci aminte tatâââ! Chiar te rog să vezi Turnul Eiffel… Uite-l! Uite-l, mâncati-as talentu tău!", comentează acesta la începutul filmării.
Ca totul să fie perfect, acesta îl roagă pe un amic să-l filmeze si pe el în fata Turnului Eiffel, pentru a-i oftica si mai tare pe bârlădeni: "Filmează-mă si pe mine asa frumos. Bagă-mă si pe mine-n cadru aicea…", scrie cotidianul Vreme Nouă. Apoi, “vedeta” le reaminteste iarăsi dusmanilor si prietenilor că se află lângă Turnul Eiffel. Din păcate (pentru el), întunericul si calitătile tehnice slabe ale telefonului mobil nu permit să i se vadă prea bine figura. Remarcând acest lucru, bărbatul încearcă să se scuze: "Nu mă văd? Păi dacă-s negru frate! Bateria e de vină. Dar nu are nici flash!"




sursa:.romaniatv.net

Niciun comentariu

Un produs Blogger.