mediav

Nicu si Leana...






Nicu şi Leana în vizită la Kremlin. Băieţii discutau politică, fetele,evident modă şi altele.
Raisa, soţia lui Gorbaciov,către Leana:
-Vai Elena dragă, dar ce cadou ţi-a făcut ţie soţul de ziua ta?
-Păi ce să-mi facă dragă, un Rolls Royce,cu bar înăuntru,cu tot ce vrei…
-Da?Cu câte uşi?
-Ei dragă,cu patru dragă. Dar tu ce cadou ai primit?
-Eu am primit de la soţul meu un Rembrandt dragă.
-Da?Cu câte uşi?
-Cum Elena, tu savantă de renume mondial,cu zeci de diplome, nu ştii că Rembrandt e un pictor? 
Pleacă Leana ruşinată înapoi la reşedinţa lor din Moscova. Îl găseşte pe Nicu în şifonier,aruncând haine în mijlocul camerei: 
-Nicule , de ce nu mi-ai spus niciodată că Rembrandt e un pictor? M-am făcut de ruşine Nicule,de ruşine…
-Lasă-ma fă-n pace…
-Mă Nicule ,mă Nicule…
-Fă, tu crezi că eu de pictori am timp acum?!? Nu vezi că m-a invitat Gorbaciov la Lacul Lebedelor şi eu nu-mi găsesc slipul!

Niciun comentariu

Un produs Blogger.