mediav

La piata

Ma duc la piata si trec pa langa o taraba cu pepeni unde era un carton pe care scria:
"Un pepene 3 Lei, sau trei pepeni la 10 lei"
În loc sa-i spun tipului din spatele tarabei cât de prost e, m-am hotărât să-i demonstrez.
Aşa că l-am abordat:
- "As dori un pepene"
-"Da, domnule,face trei lei" I-am dat banii şi i-am spus: 
-"De fapt, mai da-mi unul te rog"
-"Nici o problemă domnule, inca trei lei"
- "Stii ceva" i-am zis “Mai da-mi unul sa fie trei”
"Desigur domnule, trei lei va rog"
Abia ma abtineam sa nu rad si i-am spus: 
"Tocmai am cumpărat trei pepeni pentru nouă de lei,iar pe cartonul tau scrie trei pepeni pentru zece lei .Tu iţi dai seama cat de prost esti.?"
"Nu sunteti primul client care imi spune..", chicoti el, "toata lumea face misto până când subliniez că au cumparat trei pepeni în loc de unul."




Niciun comentariu

Un produs Blogger.