mediav

Bula, Sifonierul si Rata....

Bulă, cu o raţă in braţe, pleacă prin oraş s-o vândă. Merge el ce merge şi ajunge şi la domnişoara invăţatoare, Aceasta, îl invită înăuntru, îi face o cafea şi, la un moment dat, aude ceva afara.

- Hiiiii! Barbatu-meu! Bagă-te repede in dulap.In dulap, intuneric beznă. Dupa un timp, Bulă simte ca nu e singur. Îi dă un ghiont la tipul de lângă el:- Bă!! Cumperi o raţă?- Tu eşti nebun?! Noi suntem închişi în dulap şi ţie-ţi arde de raţe?- Bă. Cumpără raţa ca dacă nu ţip!- Bine mă.Cumpără raţa, după un timp, Bulă îi dă iară un ghiont.- Bă. Dă raţa înapoi.- Tu eşti prost? Nu ţi-am cumpărat-o?- Dă raţa înapoi că dacă nu ţip.Îi dă ăsta raţa înapoi, şi după 5 minute, Bulă iară începe:- Bă, cumperi o raţă?- Tu eşti dus rău: ţi-am cumpărat-o, ţi-am dat-o înapoi, ce mai vrei?- Cumpără raţa că dacă nu ţip!Ia ăsta raţa şi sceneta se mai repetă de 5-6 ori. Într-un final, pleacă tipul, pleacă şi Bulă şi, fericit, şi cu raţă şi cu bani, se duce acasa. Taică-său in curte îşi făcea de lucru. Bulă, să facă mişto:- Tată, cumperi o raţă?- Mai tampitule, iară începi??


Citeste si:Ateul


Niciun comentariu

Un produs Blogger.