mediav

O blondă era în concediu la Milano

O blondă era în concediu la Milano, într-un centru comercial să facă shopping. După ce a terminat shopping-ul, se oprise la un bar să ia ceva de băut, lângă ea se aşezase un avocat. Văzând că aceasta era blondă, îi propuse un joc:
– Jocul constă în ceea ce îţi voi spune: eu îţi voi pune nişte întrebări, iar dacă tu nu ştii să răspunzi, îmi vei da 5 euro; şi dacă tu îmi pui mie nişte întrebări, iar eu nu le voi şti răspunsul, îţi voi da 500 de euro.
– Bine, accept, spuse blonda.
– Prima întrebare: Care este distanţă dintre Pământ şi Lună?
Blonda, fără să spună o vorbă, scoate din poşetă 5 euro.
– Acum e rândul meu: care e acel lucru care urcă pe deal cu 3 picioare şi coboară cu 4?
Avocatul caută peste tot pe net, dar nu găseşte nimic, aşa că îi dădu blondei 500 de euro. După 10 minute, avocatul o întreabă pe femeie:
– Deci… care e răspunsul până la urmă?
Blonda, fără să scoată o vorbă, scoase din poşetă 5 euro.



Niciun comentariu

Un produs Blogger.