mediav

Iata Dovada ca Lumea o ia Razna!: O femeie s-a căsătorit cu o Roată dintr-un parc de distracţii!!! VIDEO

"Vreau să îmi petrec viaţa alături de el şi să îmbătrânim împreună."






Anul trecut, Linda Ducharme, originară din Florida, s-a căsătorit cu o roată dintr-un parc de distracţii. De curând, Linda şi roata pe nume Bruce şi-au reînoit jurămintele.

Femeia pare extrem convinsă de sentimentele sale faţă de roata Bruce, arată Metro.

"Am un sentiment ciudat pe care nu pot să îl explic. Inima îmi bătea cu putere când m-am urcat pentru prima oară pe platformă. Am fost fascinată de această roată", a declarat Linda Ducharme, pentru Logo TV, scrie Metro.

"Bruce este viaţa mea. Mă gândesc la el tot timpul. Pur şi simplu simt că totul este în regula atunci când sunt cu Bruce", a mai declarat femeia.

Bruce şi Linda s-au căsătorit în luna iulie 2012.

"Eram complet singură. Simţeam că mor în interior. Am condus trei mii de kilometri ca să îl vad. Am avut momente intime împreună. (...) Vreau să îmi petrec următorii ani alături de Bruce. Vreau să îl fac să funcţioneze din nou. Să stea mândru şi să strălucească. Vreau să îmi petrec viaţa alături de el şi să îmbătrânim împreună", a declarat Linda Ducharme.
sursa:http://www.antena3.ro/

Niciun comentariu

Un produs Blogger.