mediav

INFIORATOR!! Ea este femeia care MOARE daca iese din casa!

Cazul de mai jos este pe cat de ciudat, pe atat de real. O femeie care locuieste in Germania nu a mai iesit de 20 ani din propria locuinta.

 
Motivul? Este convinsa ca, dincolo de peretii protectori ai camerei, isi poate pierde viata. Sylvia sufera de o boala ciudata, extrem de rara, numita agorafobie, care se manifesta prin teama exagerata de spatiile publice.

Astfel, acum in varsta de 43 de ani, femeia nu a mai parasit locuinta de la 23 de ani.

"In 1993 am avut o migrena puternica, din cauza careia mi-am pierdut partial vederea. Vedeam o cifra in loc de patru. De atunci am dezvoltat o frica iesita din comun pentru majoritatea lucrurilor din jurul meu. Imi era frica pana si de usa de la intrare", povesteşte Sylvia.

Din cauza bolii femeia nu mai are o viata normala si nu poate avea un job. Astfel, apartamentul de 65 de metri patrati in care locuieste a devenit universul ei. Doctorii i-au spus insa ca, daca va avea multa vointa, va reusi 
in cele din urma sa isi invinga boala.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.