mediav

Imagini incedibile, realizate de o eleva de liceu. Visele ciudate, printre sursele ei de inspiratie


Se spune ca aparatul foto nu minte niciodata, insa Laura Williams, o eleva britanica care studiaza fotografia, a realizat o serie de imagini care inseala privirea, lasand impresia ca trupul sau este invizibil.

Eleva de liceu, care spune ca este inspirata de visele sale "ciudate" si de natura, a realizat aceasta fotografie, pentru cursul de arta, cu ajutorul unei oglinzi care ii acopera corpul.
Dupa ce a postat imaginea online, aceasta a devenit un viral, cu cateva sute de mii de vizualizari, in toata lumea, informeaza Daily Mail.

Laura, in varsta de 18 ani, spera sa studieze fotografia si designul grafic, la facultate. Ea a declarat ca "totul s-a petrecut foarte repede. Intr-o zi, am venit de la scoala si am vazut ca am avut in jur de 2000 de vizualizari si nu mi-a venit sa cred. Apoi, numarul a continuat sa creasca.
De cand fotografia aceea a devenit cunoscuta, am avut mult mai multe vizualizari ale lucrarilor mele, lucru care este foarte frumos.
Natura ma inspira. Ceata diminietii ma poate scoate dimineata afara cu camera, sa fotografiez.

Si visele ma inspira. Daca am un vis neobisnuit, adesea voi lua idei din acel vis. Incerc sa tin un jurnal al viselor si sa notez toate visele ciudate."



sursa:http://stirileprotv.ro/

Niciun comentariu

Un produs Blogger.