mediav

Parea o poza banala, dar ce a aparut in ea i-a facut pe toti sa tremure de frica! "E clar prima fotografie in care apare o fantoma!" - Vezi si tu imaginea care a speriat lumea!

O vedeta din Marea Britanie a reusit sa semene panica in inimile oamenilor dupa ce a postat pe instagram o fotografie cu ea si cu fetita ei.

Poza uploadata de Peaches Geldof a facut ravagii printre fani. "Am facut o poza cu mine si cu copilul meu in baie si a aparut mana unei fantome. Sunt sigura ca nu este mana mea. Cu una tineam telefonul, iar cu alta tineam fetita.", a spus Peaches pentru jurnalistii de la The Mirror.

Mai mult, vedeta a dezvaluit ca a facut cercetari si a aflat ca in casa in care locuieste, in 1920, a locuit un om extrem de bogat impreuna cu sotia sa. Femeia a nascut la vremea respectiva un copil mort, iar apoi s-a sinucis exact in cada in care Peaches si-a facut poza.

Britanica este convinsa ca mana aparuta in fotografie este a acelei femei. "Nu am dormit toata noaptea, dar pana la urma am constat ca e o energie pozitiva in casa. Sunt convinsa ca ea are un sentiment matern si a aparut doar de dragul fiicei mele", a spus Peaches.


sursa:http://www.wowbiz.ro

Niciun comentariu

Un produs Blogger.